Mitch

Hoi!  Ik ben Mitch.

Al meer dan 10 jaar betrokken bij KVW LEG en al meer dan 5 jaar in het bestuur. Je kan me eigenlijk alleen kennen van KVW, want ik kom niet uit een van de drie dorpen. Judith, de secretaris van onze stichting, heeft me heel veel jaren geleden meegenomen en ik ben nooit meer weggegaan.

KVW zit in mijn hart, ik vind het superleuk om elk jaar te zorgen dat iedereen de gaafste week van de zomervakantie kan beleven – inclusief ikzelf. Bij KVW ben ik verantwoordelijk voor de medewerkers en het programma. Naast KVW heb ik een eigen bedrijf, Goedzooi, waarmee ik reclames maak voor grote en kleine merken. Ken je BNNVARA, Arriva en JongNL Limburg? Daar werken wij bijvoorbeeld voor.

freehand-FaceBook freehand-Instagram freehand-Twitter freehand-Flickr

some_text

De KVW Week 2021 wordt mede mogelijk gemaakt dankzij subsidie van de gemeente Sittard-Geleen.